Gementar

/
0 Comments
Ini dah macam sebulan sekali pula dah aku menulis, last entry 1st February. Hari ini 1st March, baru semangat nak tulis.

Punyalah aku gementar kebelakangan nie. Mula-mula fikir seronok jer, satu persatu halangan dapat aku atasi. Tapi, bila difikirkan tentang 'tanggungjawab' tue, aku dah mula mengigil, mulut berbuih, pengsan dua tiga kali.

Tambah tolak, lebih kurang 12 hari sahaja lagi. Gementar baq ang.


Hah, ini dia major event yang aku akan hadapi. Gila gigil jer rasanya. Nampak tenang, dalam hati ada sikit goyang.

Mula-mula steady jer bagi kad kahwin, wassap kawan-kawan. Tapi, bila ada yang ucap tahniah beserta amanat, "semoga memikul tanggungjawab sebagai suami orang". Berdesup macam-macam persoalan bermain di dalam hati.

Dah bersediakah aku?
Ya Allah, permudahkanlah.


You may also like

No comments:

Search This Blog

Powered by Blogger.

About me

Photo Profile
Taylor Wong Architecture Designer

The Japanese call it Hanakotoba, and King Charles II brought it to Sweden from Persia in the 17th century. Read More

My Instagram

3/randomposts

Like us on Facebook

3/recentposts

recent posts